Dar

Wiem na pewno, moi kochani, że każdy ma w sobie ukryty dar. Mój dar, moja misja życiowa i sprawa życia polega na tym, żeby akurat pomagać ludziom znaleźć i poznać prawdziwego siebie.
.
 Bo to wszystko znam z własnego doświadczenia. Jeśli człowiek robi nie to, co mu się podoba, to się strasznie męczy. Wiem, bo sama przez lata stawiałam sobie pytanie, co mam robić w życiu, żeby mieć to co chcę, żeby moja praca pomagała ludziom i nie było to tylko zarabianie pieniędzy.
.
 Bo one są tylko narzędziem, nie celem naszego życia. Mamy najpierw poznać siebie, swoje mocne strony, odkryć  w sobie dar, talent. Ale bez pracy nie ma kołaczy.
.
Mało tylko znać, co chcesz robić, ale jeszcze to robić, codziennie pracować, walczyć za swoje szczęście najpierw z samym sobą. Ze swoim lenistwem, zazdrością, gniewiem.
.
 Bo emocje nas niszczą. Ale znam na pewno, że kiedy odnajdujesz ten swój największy talent, stajesz się naprawdę szczęśliwy.
.
Już nie patrzysz w różne strony, nie porównujesz siebie do innych, bo znasz, że masz swoją drogę, i swoją mocną stronę, którą rozwijasz.
.
 Myślę, że robię bardzo potrzebną sprawę. Otwieram ludziom oczy na nich prawdziwych, bez masek i kłamstwa. Bo wszystkie odpowiedzi mamy w środku. Dusza wszystko zna.
.
#przeznaczenie#przebudzenie#misjazyciowa#psychologia#dusza

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

TU I TERAZ

CZY TĘSKNIĘ