METODA

Dawno nie pisałam. Też miłam dużo do przepracowywania. Cały czas w naszej Duszy toczy się wewnętrzna walka za samego siebie.
.
 Ale najważniejsze jest to, by   patrzeć  oczami duszy i serca. Prawda, ukryta prawda przychodzi w milczeniu. Zawsze gdzieś pędzimy i nie dostrzegamy cudów wokół nas.
.
 Nie możemy znaleźć oazy naszego spokoju. Przecież wszystko jest na tyle łatwe. Poczuć na sobie pocałunki wiatru, pójść boso po skoszonej trawie, przytulić dziecko.
.
Odpuścić wszystko , co nas męczy. Robić to, co chcę dusza. Ostatnio zrozumiałam, że mam robić to, gdzie widzę największe skutki mojej pracy.
.
 I właśnie to jest robienie ludzi szczęśliwymi. Widzieć, jak zrzucają z siebie ciężar nienawiści, zazdrości, frustracji. W taki pomocny i prosty sposób. Mam na to sposób i niosę go w świat.
.
#znaleźćsiebie

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

TU I TERAZ

CZY TĘSKNIĘ