Metodą i dar

Na nas wszystko może spaść prosto z nieba. Stoimy na przystanku i mężowi nagle urwala się maseczka.Bo przed tym bardzo się martwił,  czy wzięłam. I tutaj on ją wyciąga i urywa to, na co ją zakładamy.
.
Potem tak samo niespodziewanie podchodzi pan i daje nam 2 maski. Po czym mąż zakłada maskę i mówi,  że  nie chce. Jest zaskoczony. Ale ja wzięłam. Do nas wszystko przychodzi od innych ludzi. My akurat wtedy nie mieliśmy gdzie kupić, a koniecznie wymagano. Co jeszcze. Jechałam w autobusie i byłam w ferworze.
.
Czuję,  że mam potrzebę pisać, ale nie mam jak. Dlaczego kobieta kwitnie, młodzieje, kiedy jest w ciąży. Bo przez nią przepływa energia dziecka. Czysta energia. Ona to czuję, chociaż nie uświadamia, co się dzieje.
 
 Bardzo zaczynam się interesować astrologią. Nigdy nie traktowałam tego na poważnie,  ale wczoraj zaczęłam to wszystko sprawdzać, czytając kartę taty, mamy i byłam w szoku.
.
Wszystko się sprawdza. Bo ja z nimi żyłam. Uczę się i niezadługo  zostanę astrologiem certyfikowanym.
.
 Właśnie to pokazało mi, że zrobiłam dobry wybór, kiedy zdecydowałam,  że będę pomagać ludziom poznawać siebie za pomocą różnych metod, najpierw swojej, która nie ma nic wspólnego z astrologią , bo polega na moim darze czuć ludzi, bo miałam to od dzieciństwa.
.
 Także osobno są astrologiczne  i numerologiczne konsultacje.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

TU I TERAZ

CZY TĘSKNIĘ